تب‌نوشت‌ها

مطالبی پریشان و درهم

تب‌نوشت‌ها

مطالبی پریشان و درهم

و کَم یُسـرٍ أتی مِن بَعْد عُسرٍ

دوشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۱۸ ق.ظ

رخ تو رونق قمر بشکست /  لب تو قیمت شکر بشکست 

لشکر غمزه‌ی تو بیرون تاخت /  صف عقلم به یک نظر بشکست 

بر در دل رسید و حلقه بزد /   پاسبان خفته دید و در بشکست

 

من خود از غم شکسته دل بودم /  عشقت آمد تمامتر بشکست 

نیش مژگان چنان زدی به دلم /  که سر نیش در جگر بشکست 

نرسد نامه‌های من به تو ز آنک /     پر مرغان نامه‌بر بشکست 

 

قصه‌ای می‌نوشت «خاقانی»

قلم اینجا رسید و سر بشکست

 

 

...
موافقین ۵ مخالفین ۱ ۹۷/۰۲/۲۴
... نجفی

نظرات  (۴)

التماس دعا
پاسخ:
کل اگر طبیب بودی سر خود دوا بکردی!!!
اما فرمود!: یا ایها الکسانی که اسرفوا... لا تقنطوا!!!
چشم. به شرح ایضا محتاج دعاییم
۱۲ مرداد ۹۷ ، ۰۲:۲۶ آب‌گینه موسوی
سلام و ادب جنابِ نجفی
هر کجا هستید سلامت باشید و مأجور! 
التماسِ دعا
پاسخ:
سلام و درود بر آب گینه
ممنون. سلامتی که چیز خوبی است و خدا آقا را هر کجا هست به سلامت دارد و سالم بدارد که سلامتی آفاق همه در سلامتی اوست
و ما شیعه های حرفی یا واقعی ایشان را هم سلامتی دینی و روحی و جسمی بدهد. اما ماجور بودن را نفهمیدم :)) مثلا الان چه خلافی نکرده ام که قبلا می کردم تا مستوجب اجر باشد؟ :))))
چشم و محتاج دعاییم، خاصه از جانب کوی خراسانیان اهل دل
۲۳ مهر ۹۷ ، ۱۱:۲۴ کوثر متقی
سلام آقای نجفی
من نیز التماس دعا دارم...

پاسخ:
سلام
ایشالله!
۲۹ بهمن ۰۰ ، ۱۴:۲۳ آب‌گینه موسوی

سلام و ادب و عذرخواهم که متاثّر شدید. 

سپاس بابت لطف و دعاهای خیرتان. 🙏🏻🙏🏻

پاسخ:
🌿🙏

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">