تب‌نوشت‌ها

مطالبی پریشان و درهم

تب‌نوشت‌ها

مطالبی پریشان و درهم

دست من را تو نگیری به زمین می افتم...

جمعه, ۱۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۰۲ ب.ظ

نخواهم بى هوایت زندگانى/نجویم بى وفایت شادمانى

اگر جانم ز مهرت سیر گردد/به سر بر موى من شمشیر گردد

همى دانم که تا من زنده باشم/به پیش بندگانت بنده باشم

سپیدى روزم از روى تو باشد/سیاهىْ شب، هم از موى تو باشد

رخ رنگینت باشد نوبهارم/لب نوشینت باشد غمگسارم

ز رخسار تو تابد آفتابم/ز گیسوى تو بوید مشک نابم...

بهشت جاودان آن روز بینم/که آن رخسار جان افروز بینم

فخرالدین اسعد گرگانی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۸
... نجفی

نظرات  (۱)

دست من را تو نگیری به زمین می افتم...

چه قشنگ...
پاسخ:
من، زمین. تو، آسمان .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">