تب‌نوشت‌ها

مطالبی پریشان و درهم

تب‌نوشت‌ها

مطالبی پریشان و درهم

فزت و رب الکعبة...

شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۱۵ ب.ظ






موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۵
... نجفی

نظرات  (۱)

میسّر نگردد به کس این سعادت
به کعبه ولادت، به مسجد شهادت.

هر بار که به مسجد کوفه می رفتم، ازخود بیخود می شدم.
گاهی وقت ها حس می کردم که زمان به عقب برگشته و من دارم صدای غربت و مظلومیت علی را از جای جای مسجد کوفه می شنوم.


پاسخ:
نایب با احساس و از خود بیخود شو ما

بله. صداها می مانند و نمی روند و غربت ها و مظلومیت ها و ....
و خوش به حال گوش دل شما که نامحرم نیست تا پیغام سروش را نشنود... شنواتر باد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">