تب‌نوشت‌ها

مطالبی پریشان و درهم

تب‌نوشت‌ها

مطالبی پریشان و درهم

دو لب پر ز خنده، دل از غم تباه

شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۳۲ ق.ظ

 طرف توی یه مانور از هواپیما با چتر میپره پایین چترش باز نمیشه ،
میگه : خب خدا رو شکر که این فقط یه مانوره !!!

 یارو میره ته استخر تا میاد بالا می گه : کاشی کاره عجب نفسی داشته !!!


یک روز علامه جعفری سوار تاکسی شده بودند در مسیر راه نفس عمیقی میکشه و از ته دل میگه: ای خدای من!
راننده تاکسی با اعتراض میگه یه جوری میگی ای خدای من که انگار فقط خدای شماست!!
ایشان در جواب فورا دو بیت از سعدی می خواند:
چنان لطف او شامل هرتن است / که هر بنده گوید خدای من است
چنان کار هرکس به هم ساخته / کــــه گویا به غیری نپرداخته

به یارو میگن: با «ابریشم» جمله بساز. میگه: هوا ابری شم خوبه!

sandiskhor.blog.ir

یکی از خلفای عباسی که بسیار ظالم و ستمگر بود به یکی از ندیمان خویش گفت: ‌برای من لقبی پیدا کن که پسوند آن اسم اللّه باشد، مثل اَلْمُعتَصم بِاللّه، آن ندیم پس از لحظه‌ای گفت: هیچ لقبی برای تو مناسب‌تر از «نعوذُ باللّه» نیست!




sandiskhor.blog.ir
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۲
... نجفی

نظرات  (۲)

۰۳ مرداد ۹۵ ، ۰۷:۰۶ همسر سید علی
چه دو بیتی زیبایی رو علامه خوندند ...
پاسخ:
...
از یه بینوایی مثل من خواستند با جوراب یک جمله بسازد، گفت:
کولر خانۀ ما بدجور آب می دهد.!!!!

درود بر شما و نوشته هاتون.
پاسخ:

...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">