تب‌نوشت‌ها

مطالبی پریشان و درهم

تب‌نوشت‌ها

مطالبی پریشان و درهم

عسی الایام ان یرجعن قوماً کالذی کانوا

پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۳۴ ق.ظ

توبهٔ من جزع و لعل و زلف و رخسارت شکست
دی که بودم روزه‌دار امروز هستم بت‌پرست...

رمزهای لعل تو دست جوانمردان گشاد
حلقه‌های زلف تو پای خردمندان ببست

ابروی مقرونت ای دلبر کمان اندر کشید
ناوک مژگانت ای جانان دل و جانم بخست

با چنان مژگان و ابرو با چنان رخسار و لب
بود نتوان جز صبور و عاشق و مخمور و مست...

شادی و آرام نبود هر کرا وصل تو نیست
هر کرا وصل تو باشد هر چه باید جمله هست              حکیم سنایی غزنوی(ره)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۰
... نجفی

نظرات  (۴)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خصوصن بیت آخر عالى.



** ** **** *** ***** *** *****
روزه دارم من و افطارم از آن لعل لب است
آری افطار رطب در رمضان مستحب است

روزهای رمضان زلف میفشان که فقیه
روزه را میخورد آنگاه به گمانش که شب است.
سلام جناب نجفی عزیز
طاعت و عبادات تون قبول.

از دعا فراموشمان نفرمایید..
۲۳ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۲۴ آب‌گینه موسوی
رحمة الله علیه!
پاسخ:
و رحمة الله علیک(م)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">