تب‌نوشت‌ها

مطالبی پریشان و درهم

تب‌نوشت‌ها

مطالبی پریشان و درهم

ز گفتن بیاسای و بردار می

سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۵۵ ب.ظ

تصویر مرتبط

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۷
... نجفی

نظرات  (۳)

۱۷ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۰۷ آب‌گینه موسوی
بله!
به به!
آکنده ساز جامم را...


ببخشید که حافظه ام از فردوسی خالیست..

چرا با من اونطوری صحبت کردی؟ چه توهینی بهت کرده بودم؟ اصلا می‌شناختمت که بخوام توهین کرده باشم؟  هیچ کاری نکرده بودم جز ارسال یه کامنت معمولی. اینکه به کسی که نمی‌شناسدت اما محترمانه برات کامنت میذاره، جوری وانمود کنی که گویی بهت اهانت کرده، خودش یه توهین و بی احترامیه. چرا نوشتی : من اصلا آدم نیستم، میخواستی آزارم بدی؟ 

پاسخ:
سلام. باور بفرمایید اصلا نمیدونم درباره چی حرف می زنید دوست من.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">